.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مخالفت خاتمی با حرکات تند موسوی و کروبی


جوان نوشت: شنیده ها حاکی ا زآن است که لایه هایی از فرقه موسوی که در خارج ازکشور ودر پناه دولتهای آمریکا وانگلیس روزگار می گذرانند ، با استمداد از بقایای اراذل واوباش و هواداران انگشت شمار گروهک های انجمن پادشاهی ، منافقین و طیف لائیک دفتر تحکیم وحدت وچند جریان مرده دیگر مترصد تحرکاتی در سالروز 13 آبان می باشند .نظر این جریانات براین است که فضای موجود از اعتراض به آمریکا به سمت نظام تغییر نماید.

در همین رابطه شبکه های تبلیغاتی وابسته و حامی جریان فتنه همچون سایت های فضای مجازی وشبکه های ماهواره ای تحت حاکمیت سازمانهای اطلاعاتی آمریکا وانگلیس برنامه های خاصی را برای سیاه نمایی و ناامن جلوه دادن کشور و در نهایت دمیدن روح به کالبد فتنه در نظر گرفته اند و با مستمسک شدن به مظلومیت نمایی بعضی عوامل بازداشتی خود و هیجانی کردن فضای تبلیغی و فضاسازیهای رسانه ای امیدوارند حداقل در فضای مجازی تاثیر گذار باشند.

با توجه به شکست سنگین فرقه در فراخوانی های قبلی و واخورده گیهای آشکار سران این جریان وبرای اینکه به قول خودشان بهانه ای بدست نظام داده نشود ، از موسوی وکروبی خواسته شده در لفافه به این روز اشاره نمایند واز اظهارات مستقیم پرهیز شود .

گفته می شود از هم اکنون تعدادی دانشجو نما (بقایای گروهکهای منحله مشارکت ومجاهدین ) تحت عناوین مجعول وکاذب سازمان دهی شده اند تا در ملاقاتهای ساختگی با موسوی ، کروبی و... خوراک لازم برای شبکه های وابسته را فراهم آورده و تظاهرات روز 13 آبان علیه استکبار را تحت الشعاع قرار دهند . شنیده ها حکایت از آن دارد که خاتمی همچنان طبق روال گذشته با این سبک حرکات موسوی و کروبی مخالفت کرده و حتی برخی گروههای دانشجویی که در این زمینه فعالیت می کردند را به حضور نپذیرفته است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 6 آبان 1389
بنگاه خبرپراکنی جوان تنها و تنها به دنبال ایجاد تفرقه در صفوف به هم پیوسته مردمان ایران زمین است. بیهوده خود را خسته نکنید آنانی که باید آگاه شوند فهمیدند که چه به صلاحشان است و چه نیست ؟ مردم می فهمند که کدام دولت با ایشان صادق است و کدام مسئول ؟ مردم به درستی تشخیص می دهند که چه احزاب و افرادی قدرت سیاسی و اقتصادی کشور را در دست گرفته اند و برای خون و نفت آنان کمر بسته اند. بدانید که خشم ملت بالاخره شعله خواهد کشید و آن روز دور نیست !

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.14 seconds.